Sunday 14 October 2012

KUASAI TEKNIK MENJAWAB MATEMATIK



Pernahkan anda mencuba apa-apa teknik untuk menyelesaikan permasalahan dalam Matematik ? Adakah teknik yang anda gunakan itu mudah bagi anda dan menjimatkan masa? Biar saya beritahu anda satu fakta yang amat menarik mengenai minda anda. Minda manusia dicipta untuk berfungsi dengan malas tetapi, disebaliknya.. ia amat cekap ! Minda sentiasa berfungsi untuk kita mendapatkan sesuatu hasil kerja yang banyak ( maksimum ) dengan usaha yang sedikit ( minimum ). 


Ia menjadikannya amat produktif. Kita selalu inginkan, dengan hanya klik satu butang semua kerja dapat diselesaikan, pakaian dibasuh, pinggan dicuci, bilik dibersihkan dan kerja matematik disiapkan.. :) Saya pasti, anda boleh menyelesaikan pelbagai masalah operasi matematik dengan teknik yang anda pelajari semasa disekolah, dalam masa yang sama, selalunya minda anda secara automatik akan disetkan bahawa ianya sukar. Seseorang yang bijak dalam matematik mengetahui bagaimana untuk menggunakan kebolehan akal dan minda secara maksimum dan bukannya hanya mengikut teknik-teknik yang dipelajari dan inilah yang akan didedahkan dalam 30 teknik rahsia matematik. Anda boleh beritahu saya secara jujur.. 

 Adakah dengan mempelajari 3 teknik yang ditunjukkan tersebut anda dapat merasakan umpama genius dalam jangka waktu yang singkat ?


KLIK DISINI

GAME MATH


Teknik Menjawab Soalan Matematik PMR

3 comments:

  1. Saya mengambil SPM pada tahun ini dan ingin mencari soalan ramalan dan tip menjawab kertas soalan SPM. Saya ingin mencuba ebook ini. Terima Kasih banyak-banyak

    ReplyDelete
  2. saya dah lama beli ebook ni..memang membantu sangat...

    ReplyDelete
  3. Jessica, saya harap ia dapat membantu anda. All The Best ur SPM..

    ReplyDelete